Sunday, September 6, 2009

KuCiNg oH...KuCiNg....

Salam......
Kali ni untuk seni kena melukis and buat shading.......aku baru lukis sikit-sikit.....pastu rasa malas mula menjelma dan melekat dalam diri kuh..huhuhuhu....Apa-apa pun aku kena lukis gak coz hari selasa ni En.Khizal nak tengok..Dier kata sekurang-kurangnya 70% kena siap....
Dateline pun dah dier bagi so,semua orang dalam bilik ini,ketika ini,dan disaat ini semuanyer tengah pegang pensil and mounting board.....Antara gerangan yang tengah sibuk melukis adalah..Ayu ,K.bai dan termasuklah aku skali.....Disaat aku tengah menaip,diorang masih tengah melukis....ada yang melukis sambil tido (k.bai) and ada yang melukis atas meja (ayu).....huhuhuhu.........Kat bawah ni lukisan yang aku lukis and gambar original dier skali...Ntahla bila nak siap.......


Nukilan:Iena

No comments: