Tuesday, October 13, 2009

KhaTiMaH CiNTa...


Bintang Malam nyanyikan lagu
Rindu hatiku yang terpendam
Bintang malam lukis wajahku
Katakan aku pergi

Genggamlah cinta yang ku berikan
Simpanlah selalu dalam hati
Ku akan selalu dalam mimpimu
Menemani tidurmu

Sudahlah sudah
Ku harus pergi
Jangan kau tangisi aku lagi
Biarku bawa seluruh cintamu
Ku dakap dalam tidur panjangku

Peluk tubuhku
Kucup bibirku
Relakan saja aku pergi...


aku suka sangat dengan lagu ni...nyanyian daripada kumpulan 6ixthsense...aku tak kisahla klau lagu ni berputar beribu-ribu kali kerana melodi lagunya yang begitu merdu dan mendalam sentiasa menyusuk terus ke telingaku....Kenapa aku suke lagu ni.....entahlaaaaa.Tak boleh digambarkan dengan kata-kata....mula dengar lagu ni waktu praktikal..masa tu lagu ni baru jerk keluar...sampai skarang aku x bosan dengar lagu ni..llallalalallalalalallallal.......


I LOVE THIS SONG..I DONT KNOW WHY....
p/s: lagu ni pasal perpisahan dan penutupan pintu hati terhadap percintaan :(
Nukilan:iena

No comments: