Monday, October 12, 2009

SaBaR Ek AyU......


Salam....
Kesian plak tengok kawan aku si Ayu ni...Bukannya apa..baru-baru ni laptop dier "hang" dan tak leh bukak terus....pastu dier pun antar la kat pusat komputer.....Lebih kurang 4 hari dalam proses..akhirnya hari ni laptop tu tiba juga dalam tangan Ayu....Tapi yang sedihnya semua file...(gambo,lagu,video,dokumen)....semua hilang.......Abang Fitri tak dapat nak backup coz...sume maklumat virus dah makan............memang sedihlaaaa cik minah ni..(ayu)

Sekarang ni pun aku dah risau juga laaa...coz laptop aku ni pun selalu buat perangai gak.....tengah sedap-sedap main ...tiba-tiba..hah!!!!!..waawawawawa....skrin jadi putih.......kadang-kadang tu menguji kesabaran jerk.....huh!!!..Kata Abang Fitri..bahaya gak takut hard dics rosak....klau yang tu rosak..menangis tak berlagu la aku......Nak p format skarang pun ada banyak keje......aku ingat masa study week ni baru nak antar....harap-harap dapat bertahan ek........


p/s :kalau xdalaptop...sunyila hidup...tu yang sedih sikit tu..uhuhuhu :(

Nukilan:Iena.....

No comments: