Tuesday, May 5, 2009

MakhLuK HaLuS di BiLiK Kuh.....

Salam.

Hari ni post aku mengenai..makhlus halus.Yang pastinya aku bukan paranomal yang mengkaji dan memburu mahklus halus ni,tapi ni cite daripada roomate kuh....Mah...
Peristiwa ni berlaku pada waktu petang..Setelah berlalunya azan waktu Asar....Waktu ni rommate aku ngan kawan- kawan yang lain dah balik kampung coz exam dah tamat.Tinggallah mah keseorangan coz die habis exam 29 haribulan...
Petang tu mah ditemani oleh sahabat die yang kebetulan mahu ulangkaji sama-sama.(Oooo waktu exam baru nak buat group discussion yee).Member die nama Mas....(Bukan penerbangan Mas tau)...
Masa tu Mas pegi tandas and mah masih lagi tidur atas katil..pastu die kata ada hembusan angin masuk melalui pintu bilik sejurus selepas Mas keluar pi tandas..(mantap juga bm aku yee)
Tiba-tiba die kata ada ada sesuatu atas belakang badan.Memang terasa berat nak alihkan badan...Masa tu hanya nama Allah saja dibibir.Mah bagitau lagi die ternampak rambut panjang sangat..dalam keadaan samar-samar
Ngerikan....!!!
pastu die rasa cam bahu die dicengkam kuat sangat...Nama Allah memang tak lekang dibibir...Lama kelamaan die rasa cam benda tu dah semakin jauh dan badan die terasa ringan sedikit..
lepas Mas masuk bilik die cite kat Mas apa yang berlaku...tahu tak apa jawapan Mas.." tu la tak solat lagi,tu yang benda tu kacau".....hahahaha
Tapi yang peliknya ...dah 2 tahun aku dok kat bilik tu..tak da apa-apa pun pelik...itu la kata orang "Misteri ada di mana-mana dan jangan biarkan hidup anda di selubungi misteri"
Nukilan
iena
5/5/2009 selasa
6 pm

No comments: