Thursday, April 23, 2009

KeHiDuPaN BaRu....GooDBye CG....

Salam..............
Hari ini merupakan khabar gembira bagi diri kuh.....aku telah berjaya mendapat desa setelah membuat rayuan..Aku bersyukur sangat-sangat pada Allah S.W.T.....Tapi..dalam kegembiraan pasti ada mengundang kesedihan selepasnya..Aku tidak mendapat desa ditempat aku sebelum ini tetapi desa diluar kampus.Aku agak sedih la coz sume kawan-kawan ada kat sini.Yang pasti aku mesti keseorangan di sana.pasti kenangan selama 2 tahun di desa Cahaya Gemilang hanya sebagai pengubat di kala duka....Aku tak biasa dengan keadaan disana..Kenangan di sini memang banyak aku telah palitkan selama diriku 2 tahun menumpang disini.

Yang pasti kenangan bersama rakan-rakan yang sentiasa dirindui......
Kalau balik je dari kuliah,pasti bilikkuh menjadi sasaran untuk makan...sambil bercakap dan ketawa...Pergh,,,,Indahnya kenangan tu....
Kalau nak keluar mesti sama-sama...sebab ikatan persahabatan tulah yang akan meneruskan lagi perkenalan ini sampai bila-bila.
Sikap tunggu menunggu memang menjadi tugas seharian sebelum ke kuliah...bukannya apa seronok jalan satu group ni......
aku harap walaupun lepas ni kita berjuahan,hubungan persahabatan tu akan kekal sampai bila-bila...yang pastinya aku akan selalu merindui kamu semua...
ni la desa/hostel baru kuh.....
Pemandangan Cg dari tingkap bilik kuh...

ni kawan-kawan aku yang selalu kunjung ke bilik kuh....

nukilan

iena23/4/09

11 pm (khamis)

No comments: