Friday, August 28, 2009

NaSi LeMaK PeNeMaN SaHuR Ku.......

Salam..................
Pagi ni dalam keadaan yang sangat dingin dan hujan yang masih lagi berguguran,tiba-tiba perut aku terasa nak bersahur dengan makanan yang berat sikit...Dalam pukul 2 pagi,Aku mengambil keputusan turun ke cafe dan melihat menu-menu yang sesuai untuk dimasukkan ke dalam perutku ni........Juga ditemani rakan sebilik..Kak.Bai

Dalam banyak-banyak menu.....aku terasa tertarik dengan nasi lemak..hahahhaha..
Aku memulakan langkah dengan mengambil Nasi + Telur +Ikan Bilis +Sambal= Nasi Lemak yang sedap......

Selepas membeli juadah yang enak bangat itu,aku ngan K.bai terus menjamu selera.Begitu juga dengan si ayu yang hanya sekadar menjamah sedikit roti ...Katanya mahu diet..ntahlaa..Kami menjamu selera dengan ditemani bunyi deruan angin dan deruman hujan yang turun serta kedinginan pagi yang begitu mengasyikkan.............erm..Indahnya saat ini..
Aku suka dengan situasi seperti ni........Hanya tahun ini yang terakhir bagi kitaorang.....Aku akan ingat kenangan ini sampai bila-bila....
Nukilan :iena

No comments: