Sunday, April 5, 2009

CInR sempoi-sempoi selalu........

HaLLooooooo......


Salam untuk sume dan yang penting anda masih ditemani oleh saya Ina Nurish semestinya di CInr sempoi-sempoi selalu.....Hahaha...itulah kata-kata yang akan terkeluar daripada mulut seorang juruhebah radio/DJ...hari ni dalam sejarah,aku nak cite pengalamankuh sebagai dj di campus...huhuhu...Sebenarnya memang dari kecil nak jadi dj ni.Memang minat gler..taktau la nape ek...Sampaikan mak aku kata "pas belajaq ni p la try jadi dj kedah fm".(loghat Kedah no).Perghhhhh........tau la die minat kedah fm...sampaikan anak die pun soh jadi dj kat situ.Xkisah la yang penting mak aku pun tau aku minat jadi dj.TQ mum...Ingat lagi masa form 6,penuh kat atas meja aku gambar dj era fm.....lupakan yang lalu dan pandang ke depan...hahahah

Camne' aku leh jadi dj kat campus ni ar?ok..cite die camni..hari tu ada interview sapa yang berminat jadi dj.....ni untuk budak masscomn je...Aku tau xpi malas nak p coz ada perasaan malu gak..aku wat xtau.Masa tu aku pun ada gak kat skol coz ada hal lain....Member aku ni pun cakap la.."ina ko tak g interview ker?ko kan minat jadi dj..p la.mana nak tau ada rezeki..."Waktu tu memang malas gler..Disaat-saat akhir aku p gak cuba ngan sorang member aku ni..Kak Bai (my sister in Campus)..Tgok-tgok dapat...YIhaaaaaaaa...sonok-sonok..

Setelah 2 bulan menjadi Dj aku dah tahu serba serbi camne'nak putarkan lagu dan sebagainya...(pasni ni leh jadi Dj kat Hot fm, Era fm n bla..bla..bla..)Pada 1/4/2005 akhirnya rasmilah sudah pertubuhan radio kami iaitu CInR dengan slogannya Sempoi-sempoi Selalu setelah 2 bulan bersiaran....Mesti sume tertanya apa itu CInR..hahahah.maksudnya Campus Internet Radio.Mula-mula siaran radio ni just dalam campus je....Skarang sume orang leh dengar..suke-suke!!!!!Nak tau camne' nak dengar...ok..masuk je ke laman web http://www.usm.my/comn dan klik je CInR dan klik listen now....Kami juga ada ym ...cinrusm@yahoo.com.Ym ni khas tuk peminat nak wat permintaan lagu atau pun ucapan kepada sesiapa sahaja.....




..Dj-Dj CInR yang sempoi..

Dapat gak temuramah Azmir.....suke-suke!!!

...... game puzzle......


.....Uncle Mamu menunjukkan kehebatan menjadi dj dalam dj wanabe game......



Ni la baju kitaorang...CInR sempoi-sempoi selalu...




Nukilan:
iena
5/4/09(ahad)
4 pm

No comments: